Neyromarketinq nədir?
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 [email protected]

Neyromarketinq, insanın beyninin marketinq stimullarına necə reaksiya verdiyini araşdırmaq üçün nevrologiya ilə marketinqi birləşdirən bir sahədir. Bu sahədə tədqiqatçılar nevroloji səviyyədə istehlakçı davranışını anlamaq üçün beyin fəaliyyətini, göz hərəkətlərini, üz ifadələrini və fizioloji reaksiyaları ölçmək üçün müxtəlif alət və üsullardan istifadə edirlər. Bu məlumatlar marketoloqlara hədəf auditoriyanı daha rahat taparaq, kampaniyalar, məhsullar və təcrübələr yaratmağa kömək edir.

Neyromarketinqin yaranması

“Neyromarketinq” termini ilk dəfə lüğətimizə 2000-ci illərin əvvəllərində daxil oldu, baxmayaraq ki, marketinqdə nevrologiyadan istifadə konsepsiyası daha dərin köklərə malikdir. İlkin araşdırmalar, ənənəvi marketinqin yalnız öz-özünə bildirilən məlumatlara əsaslanaraq, çox vaxt alıcının düşüncə və hisslərini bütövlükdə tuta bilmədiyini başa düşməsi ilə başladı. Beynin açılmamış üstünlüklərinə nəzər salmaq ehtiyacı marketinqdə nevrologiya elminin tətbiqinə səbəb oldu.

İstifadə olunan texnologiyalar

Neyromarketinq tədqiqatçıları istehlakçının şüurunu öyrənmək üçün müxtəlif texnologiyalardan istifadə edirlər. Bunlara daxildir:

Elektroensefaloqrafiya (EEQ): EEG, baş dərisinə yerləşdirilən sensorlar vasitəsilə beyindəki elektrik aktivliyini izləyən bir üsuldur. Bu, real vaxtda beynin stimullara reaksiyasını anlamaq üçün xüsusilə faydalıdır.

Gözlərin izlənməsi: İnsanın məhsulun. müxtəlif hissələrinə harada və nə qədər müddətə baxdığına nəzarət etməklə, gözlərin izlənməsi nəyin diqqəti cəlb etdiyi və nəyin cəlb edilmədiyi barədə fikirlər təklif edir.

Galvanic skin response (GSR): Bu üsul dərinin nəm səviyyəsinə görə dəyişən elektrik keçiriciliyini ölçür. Bu, müxtəlif stimullara cavab olaraq emosional oyanışın intensivliyini göstərə bilər.

Bu texnologiyaların hər biri istehlakçının marketinq stimullarına marağı və emosional reaksiyaları haqqında qiymətli, bəzən şüuraltı rəy verə bilər ki, bu da daha effektiv marketinq strategiyalarının hazırlanmasına rəhbərlik edə bilər.

Neyromarketinqin marketinq sahəsində tətbiqi

Neyromarketinqin gücü onun marketinq kampaniyalarına və məhsulun inkişafına bir neçə yolla təsir göstərmək qabiliyyətindədir:

Reklamın effektivliyi: Neyromarketinq reklamın hansı elementlərinin – istər rəngi, istər musiqisi, istərsə də sözçüsü – ən əlverişli nevroloji reaksiyalara səbəb olduğunu müəyyən etməyə kömək edə bilər, beləliklə, cəlbedici reklamların yaradılmasına rəhbərlik edir.

Məhsul dizaynı: Şirkətlərin yaratdığı məhsullar vizual görünüş cəhətdən müştərilərə fərqli emosiyalar ötürə bilər. Bu səbəbdən dolayı hansı emosiya ötürülmək istənilirsə, ona uyğun rəng və dizaynda məhsul hazırlanmalıdır.

Brend qavrayışı: İstehlakçıların şüuraltı assosiasiyalarına toxunmaqla, neyromarketinq brend qavrayışlarını formalaşdırmağa və hədəf auditoriya ilə emosional əlaqələri gücləndirməyə kömək edə bilər.

Neyromarketinq istehlakçı davranışını anlamaq və ona təsir etmək üçün maraqlı imkanlar təqdim etməklə yanaşı, etik narahatlıqları da artırır. İddia edilir ki, marketinq məqsədləri üçün şüuraltı zehnə daxil olmaq istehlakçıların məxfiliyini poza bilər və onların xəbəri olmadan qərarlarını manipulyasiya edə bilər. Beləliklə, neyromarketinq təcrübələrinin istehlakçıların müstəqilliyinə və rifahına hörmət etməsini təmin etmək üçün etik qaydalar və şəffaflıq vacibdir.