Blogs - REEL.AZ
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 [email protected]

SEM nədir? | Search Engine Marketing

Search Engine Marketing (SEM), axtarış motorları vasitəsilə ödənişli reklam kampaniyaları yaradaraq, bir markanın və ya məhsulun internetdə görünürlüyünü artırmaq üçün istifadə olunan bir marketinq strategiyasıdır. SEM, məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi aktiv axtaran potensial müştərilərin qarşısına çıxarmağı məqsəd qoyur. Bu metod, həm tez bir zamanda trafik və dönüşümlər əldə etmək, həm də markanın imicini gücləndirmək üçün […]

SEO Strategiyalarında, Üstünlüklərində və Risklərində İstifadəsi

Rəqəmsal marketinq dünyasında, veb saytların axtarış motorlarına və istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim etdiyi bir üsul olan “Cloaking” bəzən mübahisəli mövzudur. Bu yazıda “Cloaking” in nə olduğunu, necə istifadə edildiyini və potensial üstünlükləri və riskləri əhatə edəcəyik. Cloaking nədir?   “Cloaking”, real istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim edərkən axtarış motorlarına fərqli məzmun təqdim edən bir veb saytının […]

Real-time marketinq nədir?

Əksər brendlər gündəmi yaxından izləyərək və ya bəzən özləri gündəm yaradaraq yaddaşlarda qalmağı bacarırlar. Necə? “Real time” marketinq strategiyasından  istifadə edərək. Bir çox brendlər bu üsulla hədəf auditoriyasına “mən varam”  mesajını ötürürlər. “Real time” marketinq nədir? “Real time” marketinqi  brendin gündəmdə olan və hər kəs tərəfindən müzakirə olunan hadisələrin və vəziyyətlərin onun korporativ üslubuna uyğun […]

Brend arxitekturası nədir?

Hər bir binanın təmələ ehtiyacı olduğu kimi, hər bir biznesin brend arxitekturasına ehtiyacı var.Düzgün brend arxitekturası məhsul və ya xidmətləriniz ətrafında aydınlıq təmin edir və markalarınızın və alt brendlərinizin bir-biri ilə əlaqəsinə təsir edir. Bu çərçivə olmadan, brendinizin təklifləri, mesajlaşmaları və şəxsiyyətiniz arasında heç bir əlaqə yoxdur. Bu uyğunsuzluq istehlakçıları çaşdıra və markanın ümumi dəyərini […]

Marketinqdə “4 P” nədir?

Marketinqdə 4 P nədir? Marketinqin dörd P-si mal və ya xidmətin marketinqində iştirak edən əsas amillərdir. Bunlar məhsul, qiymət, yer və tanıtımdır. Çox vaxt marketinq miksi adlandırılan dörd P ümumi biznes mühitində daxili və xarici amillərlə məhdudlaşdırılır və onlar bir-biri ilə əhəmiyyətli dərəcədə qarşılıqlı əlaqədə olurlar. 4 P-ni başa düşməkNeil Borden 1950-ci illərdə “marketing mix” […]

Guerilla marketinq nədir?

Guerrilla Marketing nədir? Guerilla marketinqi şirkətin məhsul və ya xidmətini tanıtmaq üçün sürpriz və/yaxud qeyri-ənənəvi üsulların istifadə edildiyi marketinq taktikasıdır. Digər adı Partizan marketinqi olan bu qolun ənənəvi marketinqdən ona görə fərqlidir ki, o, çox vaxt şəxsi qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanır, daha kiçik büdcəyə malikdir və geniş media kampaniyaları vasitəsilə deyil, sözün müəyyən bir yerdə yayılmasına […]

SEO – Search Engine Optimization Nədir?

SEO “axtarış motorunun optimallaşdırılması” deməkdir. Sadə dillə desək, bu, insanlar Google, Bing və digər axtarış sistemlərində biznesinizlə bağlı məhsul və ya xidmətləri axtaran zaman onun görünürlüyünü artırmaq üçün saytınızın təkmilləşdirilməsi prosesi deməkdir. Səhifələriniz axtarış nəticələrində nə qədər yaxşı görünərsə, diqqəti cəlb etmək və potensial və mövcud müştəriləri biznesinizə cəlb etmək ehtimalınız bir o qədər yüksəkdir. […]

Brendinq nədir və biznes üçün niyə vacibdir?

“Cambridge Dictionary” brendinqi “şirkətə məhsul və xidmətlərini reklam etmək üçün müəyyən dizayn və ya simvol vermək aktı” kimi tərif edir.  Bir çoxları üçün brendinq sadəcə vizual şəxsiyyətlə bağlıdır – ad, loqo, dizayn, qablaşdırma və s. Bundan əlavə, brendinq anlayışı və onun başa düşülməsi illər ərzində hədsiz dərəcədə inkişaf edib.  “Brendlər mahiyyətcə insanların şüurunda mövcud olan […]

“Growth Hacking” nədir? Necə işləyir?

“Growth Hacking” nədir? “Growth Hacking” yalnız böyüməyə yönəlmiş strategiyalar üçün ümumi termindir. Bu metod adətən kiçik büdcələrlə qısa müddətdə kütləvi böyüməyə ehtiyacı olan startaplarla bağlı istifadə olunur. “Growth Hacking” strategiyalarının məqsədi ən az xərclə ən çox istifadəçi və ya müştəri əldə etməkdir. Eyni adlı termini 2010-cu ildə “Growth Hackers”ın təsisçisi və baş direktoru “Sean Ellis” […]