Niyə agentliyin xidmətlərinə müraciət etmək lazımdır? Agentliyin üstünlükləri
Xalçalar, evimizin dekorasiyasında mühüm rol oynadığı üçün onların təmiz olması həm bizim sağlamlığımız üçün. həm də evin səliqəli görüntüsü üçün vacibdir. 166 Xalça Yuma xidməti, çirkli və ləkəli xalçaların yuyulmasını təmin edərək onların uzun ömürlü olmasına kömək edir. Şəhərdə hər büdcəyə uyğun müxtəlif xalça yuma xidmətləri mövcuddur. Biz isə hər büdcəyə uyğun xalça yuma xidməti […]
Agentlik olaraq xidmət sahələrimiz
Reklam agentliyimiz rəqəmsal marketinq sahəsində bir çox fərqli xidmətlər təklif edir. Biz, müştərilərimizə brend anlayışını aşılamaq, hədəf auditoriyaya çatmaq və müraciətləri artırmaq üçün strateji həllər təklif edirik. Əsas xidmətlərimizə aşağıdakılar daxildir: SEO (Axtarış Motorunun Optimizasiyası): Veb-saytınızın üzvi axtarış nəticələrində yüksək yer tutmasını təmin etmək üçün hərtərəfli SEO strategiyaları hazırlayırıq. Açar söz araşdırması, texniki SEO təkmilləşdirmələri və […]
TikTok reklamları ilə viral olun!
TikTok, qlobal miqyasda fenomenə çevrilərək, həm fərdi istifadəçilər, həm də bizneslər üçün mühim bir platforma halına gəlib. Son dövrlərdə Azərbaycanda TikTok reklamlarının aktivləşdirilməsi, rəqəmsal marketinq sahəsində yeni bir dövrün başlanğıcını işarə edir. Bu yazıda, TikTok-un Azərbaycandakı yeni reklam imkanlarını və bu platformanın bizneslər üçün nə dərəcədə təsirli ola biləcəyini araşdıracağıq. TikTok reklamlarının qlobal yeri TikTok, […]
E-Mail marketinq nədir?
E-mail marketinq, müştərilər və potensial müştərilərlə əlaqə yaratmaq, onlara məlumat vermək və satışları artırmaq üçün e-poçt vasitəsilə həyata keçirilən bir marketinq strategiyasıdır. Bu metodun əsas məqsədi, müştərilərə fərdi və dəyərli məzmun təqdim edərək, marka ilə əlaqəni gücləndirmək və uzunmüddətli əlaqələr qurmaqdır. E-mail marketinq, bizneslərə həm mövcud müştəri bazasını qorumaqda, həm də yeni müştərilər cəlb etməkdə […]
Neyromarketinq nədir?
Neyromarketinq, insanın beyninin marketinq stimullarına necə reaksiya verdiyini araşdırmaq üçün nevrologiya ilə marketinqi birləşdirən bir sahədir. Bu sahədə tədqiqatçılar nevroloji səviyyədə istehlakçı davranışını anlamaq üçün beyin fəaliyyətini, göz hərəkətlərini, üz ifadələrini və fizioloji reaksiyaları ölçmək üçün müxtəlif alət və üsullardan istifadə edirlər. Bu məlumatlar marketoloqlara hədəf auditoriyanı daha rahat taparaq, kampaniyalar, məhsullar və təcrübələr yaratmağa […]
“Reel Agency” “Google”un Azərbaycandakı yeni partnyorudur!
“Google” ilə tərəfdaşlıq güvənilir və inkişaf etməyə açıq olmaqdan xəbər verir. Sözügedən tərəfdaşlıq, həm ölkəmizin adını sərhədlərdən kənarda səsləndirir, həm də agentliyimizin peşəkar fəaliyyəti üçün yeni imkanlar vəd edir. “Google” ilə partnyorluq innovasiyalardan yararlanmaq, hədəf kütləsinə çatmaq və reklam strategiyasında yeni imkanlardan istifadə edərək yüksək nəticə əldə etməyimizə işarədir. Bəs müştərilərimiz bundan necə yararlanacaqlar? Texnoloji […]
SEM nədir? | Search Engine Marketing
Search Engine Marketing (SEM), axtarış motorları vasitəsilə ödənişli reklam kampaniyaları yaradaraq, bir markanın və ya məhsulun internetdə görünürlüyünü artırmaq üçün istifadə olunan bir marketinq strategiyasıdır. SEM, məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi aktiv axtaran potensial müştərilərin qarşısına çıxarmağı məqsəd qoyur. Bu metod, həm tez bir zamanda trafik və dönüşümlər əldə etmək, həm də markanın imicini gücləndirmək üçün […]
SEO Strategiyalarında, Üstünlüklərində və Risklərində İstifadəsi
Rəqəmsal marketinq dünyasında, veb saytların axtarış motorlarına və istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim etdiyi bir üsul olan “Cloaking” bəzən mübahisəli mövzudur. Bu yazıda “Cloaking” in nə olduğunu, necə istifadə edildiyini və potensial üstünlükləri və riskləri əhatə edəcəyik. Cloaking nədir? “Cloaking”, real istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim edərkən axtarış motorlarına fərqli məzmun təqdim edən bir veb saytının […]
Real-time marketinq nədir?
Əksər brendlər gündəmi yaxından izləyərək və ya bəzən özləri gündəm yaradaraq yaddaşlarda qalmağı bacarırlar. Necə? “Real time” marketinq strategiyasından istifadə edərək. Bir çox brendlər bu üsulla hədəf auditoriyasına “mən varam” mesajını ötürürlər. “Real time” marketinq nədir? “Real time” marketinqi brendin gündəmdə olan və hər kəs tərəfindən müzakirə olunan hadisələrin və vəziyyətlərin onun korporativ üslubuna uyğun […]
Brend arxitekturası nədir?
Hər bir binanın təmələ ehtiyacı olduğu kimi, hər bir biznesin brend arxitekturasına ehtiyacı var.Düzgün brend arxitekturası məhsul və ya xidmətləriniz ətrafında aydınlıq təmin edir və markalarınızın və alt brendlərinizin bir-biri ilə əlaqəsinə təsir edir. Bu çərçivə olmadan, brendinizin təklifləri, mesajlaşmaları və şəxsiyyətiniz arasında heç bir əlaqə yoxdur. Bu uyğunsuzluq istehlakçıları çaşdıra və markanın ümumi dəyərini […]