Hər bir binanın təmələ ehtiyacı olduğu kimi, hər bir biznesin brend arxitekturasına ehtiyacı var.
Düzgün brend arxitekturası məhsul və ya xidmətləriniz ətrafında aydınlıq təmin edir və markalarınızın və alt brendlərinizin bir-biri ilə əlaqəsinə təsir edir.
Bu çərçivə olmadan, brendinizin təklifləri, mesajlaşmaları və şəxsiyyətiniz arasında heç bir əlaqə yoxdur. Bu uyğunsuzluq istehlakçıları çaşdıra və markanın ümumi dəyərini azalda bilər. (Hər otağın çox fərqli daxili dizaynı olan bir binada gəzmək kimi düşünün).
Brend arxitekturanızın biznesinizə uyğun olmasını təmin etmək üçün bu yazı müxtəlif brend memarlıq modellərini paylaşacaq, real həyatdan nümunələri vurğulayacaq və şirkətiniz üçün ən yaxşı strukturu seçmək üçün addımlar təqdim edəcək.
Brend arxitekturası nədir?
Brend arxitekturası şirkətin öz markalarını, alt brendlərini və məhsul və ya xidmətlərini strukturlaşdırmaq üçün istifadə etdiyi təşkilati çərçivədir.
Çərçivə brendin həm genişliyini, həm də dərinliyini müəyyən etməyə kömək edir ki, bu da marketinq kampaniyalarını inkişaf etdirməyi, böyümə imkanlarını müəyyənləşdirməyi və istehlakçıların təklifləri başa düşməsini təmin etməyi asanlaşdırır.
Şirkətlər daxili səyləri məlumatlandırmaq üçün brend arxitekturasından istifadə edirlər. O, brend şəxsiyyəti, üslub bələdçisi və brend hekayəsi üçün əsas rolunu oynayır, eyni zamanda çarpaz tanıtım, brend məlumatlılığı, birləşmə və satınalmalar üçün imkanları vurğulayaraq səmərəliliyi artırmağa kömək edir.
Brend arxitekturası istehlakçılar üçün həmişə aydın olmur, onlar şirkəti kateqoriyalara ayırmaq və onun ehtiyaclarını necə qarşıladığını başa düşmək üçün istifadə edirlər. Məsələn, insanlar Alphabet-in Google-un ana şirkəti olduğunu bilmirlər. Lakin onlar Google-un brend kapitalı haqqında xüsusi təsəvvürə malikdirlər və onu Google Sheets, Google Sənədlər və ya Google Axtarış kimi məhsullara köçürürlər.
Nəhayət, brend arxitekturası brendin təkliflərini qaydaya salmaq və marka kapitalı yaratmaq məqsədi daşıyır. Hər arxitektura hər biznes üçün işləməyəcək, ona görə də brendinizə hansının uyğun olduğunu görmək üçün seçimlərə baxaq.
Brend arxitekturasını necə inkişaf etdirmək olar?
Brend arxitekturasının müəyyən edilməsi şirkətin brend qurarkən atmalı olduğu ilk addımlardan biridir, çünki bu, mütəşəkkil, intuitiv brendinq strategiyasının əsasını qoyur. Brend arxitekturası onlarla alt brendlə mürəkkəbləşə bilsə də, düzgün struktur hər bir markanın öz şəxsiyyətinə sadiq qalmasını təmin edə bilər.
Biznesiniz üçün brend arxitekturasını üç mərhələdə inkişaf etdirə bilərsiniz: tədqiqat, strategiya və tətbiq.
- Tədqiqat
Güclü brendlər sadəcə olaraq model seçib onunla işləmirlər. Tədqiqatın aparılması brend arxitekturasının inkişafı üçün vacib addımdır, çünki o, təklifləri şirkətiniz, müştəriləriniz və sənayeniz üçün məna kəsb edən şəkildə təşkil etmək üçün sizə lazım olan məlumatları verir. Ancaq aşağıdakı məlumatları toplamaq sizə başlamaq üçün lazım olan məlumatları verəcəkdir.
Brend auditi – Brend sadiqliyi, marka məlumatlılığı, brend qavrayışı, brend kapitalı, brend aktivləri və brend portfeli
Bazar araşdırması – Alıcı şəxsiyyətləri, bazar seqmentasiyası, məhsul/xidmətdən istifadə, qiymət, müştəri məmnuniyyəti və rəqabət təhlili
Hər hansı bir qərar verməzdən əvvəl brend arxitekturasının biznes məqsədlərinə uyğun olmasını təmin etmək üçün şirkətinizin missiyasını, vizyonunu və dəyərlərini nəzərdən keçirmək mütləqdir.
- Strategiya
Əlinizdə olan məlumatlar ilə brend arxitekturasını dizayn etməyin vaxtı gəldi. Köhnə bir arxitekturanı yeniləyirsinizsə, bu addım istədiyiniz arxitekturaya uyğun gəlməyən markalardan xilas olmaq və ya satmaq barədə sərt qərarlar tələb edə bilər. Sıfırdan başlayırsınızsa, indiki (və ya gələcək) alt brendlərinizin master brendə nə qədər yaxından bağlı olmasını istədiyinizə qərar verməlisiniz.
Siz hər bir yanaşmada brendin necə görünəcəyini görmək və müsbət və mənfi cəhətlərin siyahısını yaratmaqla hər bir strukturu sınaqdan keçirə bilərsiniz.
İşləyə biləcək bir struktur tapdığınız zaman əsas brendlər, alt brendlər və məhsul və ya xidmətlər arasındakı əlaqəni təsvir edin. Hər şeyin birlikdə necə işlədiyini bilməlisiniz, çünki fərqli brendləri müəyyənləşdirmək, çarpaz promosyonlar hazırlamaq və ya müştərilərə marketinq etmək.
Yolda mövcud resurslarınızı (işçilər, büdcə, vaxt) nəzərə aldığınızdan əmin olun. Müəyyən yanaşmalar digərlərinə nisbətən daha çox iş tələb edir, ona görə də siz cari imkanlarınıza və gələcək vizyonunuza uyğun brend arxitekturasını seçmək istəyirsiniz.
- Ərizə
Brend arxitekturasının seçilməsi insanların sevdiyi qalıcı brend yaratmağın yalnız başlanğıcıdır. Ancaq bu məqalənin xatirinə son addım tamamlanan strukturu komandanızla bölüşməkdir.
Brend arxitekturası brend şəxsiyyətinizin bir hissəsi olduğundan, siz onu əsas brend yerləşdirmə strategiyanızla yanaşı ortaya qoya bilərsiniz. Alt brendlər arasındakı hər hansı əlaqə ilə yanaşı, əsas brend, sub-brendlər və təkliflər arasındakı əlaqələri vurğulayan aydın strukturu daxil etməyinizə əmin olun. Komandadakı hər kəs arxitektura çərçivəsində hər bir markanın strateji rolunu və müştərilərlə necə əlaqəli olduğunu bilməlidir.
Şirkətiniz böyüdükcə brendinizin arxitekturası istənilən yeni təkliflər və ya brendləri daxil etmək üçün dəyişməlidir – istər yeni məhsulun təqdimatı, istərsə də alış nəticəsində.
Brend araşdırması aparmaq, brend arxitekturası strategiyası hazırlamaq və onu komandanızla bölüşmək üçün vaxt ayırmaqla siz bütün təşkilatınızı brend kapitalına uzunmüddətli təsir göstərən səmərəli brend qərarları qəbul etməyə hazırlamış olursunuz.