Brendinq nədir və biznes üçün niyə vacibdir? - REEL.AZ Brendinq nədir və biznes üçün niyə vacibdir? - REEL.AZ
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 [email protected]

“Cambridge Dictionary” brendinqi “şirkətə məhsul və xidmətlərini reklam etmək üçün müəyyən dizayn və ya simvol vermək aktı” kimi tərif edir. 

Bir çoxları üçün brendinq sadəcə vizual şəxsiyyətlə bağlıdır – ad, loqo, dizayn, qablaşdırma və s. Bundan əlavə, brendinq anlayışı və onun başa düşülməsi illər ərzində hədsiz dərəcədə inkişaf edib. 

“Brendlər mahiyyətcə insanların şüurunda mövcud olan tanışlıq, məna, sevgi və əminlik nümunələridir.” – Tom Qudvin

Brendləşmə vacibdir, çünki istehlakçılarda yaddaqalan təəssürat yaratmaqla yanaşı, müştərilərinizə şirkətinizdən nə gözlədiklərini bilməyə imkan verir. Bu, özünüzü rəqiblərdən fərqləndirməyin və sizə nə təklif etdiyinizi aydınlaşdırmağın bir yoludur. Brendiniz biznes olaraq kim olduğunuzun və necə qəbul olunmaq istədiyinizin əsl təmsilçisi olmaq üçün qurulub.

Reklam, müştəri xidməti, sosial məsuliyyət, reputasiya və vizual görüntülər daxil olmaqla bir markanı inkişaf etdirmək üçün istifadə olunan bir çox sahələr var. Bütün bu elementlər (və daha çoxu) unikal və diqqəti cəlb edən bir profil yaratmaq üçün birlikdə işləyir.

Brendinq nədir?

Brendləşdirmənin izahı sadə olsaydı, konsepsiya ilə bağlı bu qədər qeyri-müəyyənlik və dissonans olmazdı. Yenə də, əksər hallarda, brendinqin güclü anlaşılması biznes və marketinq əsaslarını layiqincə başa düşməyi tələb edir. Brendinq o qədər geniş anlayışdır ki, onun təmsil etdiyi hər şeyi həqiqətən əhatə edən düzgün tərif özlüyündə mövzuya çox aydınlıq gətirməz. Lakin brendinq haqqında köhnəlmiş, yanlış və natamam məlumatların yayılmasını azaltmaq üçün daha dolğun bir tərif təklif edirik:

Brendinq maraqlı tərəflərin şüurunda brend qavrayışını formalaşdıran məcmu aktivlərin və hərəkətlərin müəyyən edilməsi, yaradılması və idarə olunmasının daimi prosesidir.

Bu tərifi rəsmi Kembric tərifi ilə müqayisə etsəniz, aydın görə bilərsiniz ki, sonuncu (Cambridge) daha çox səthi səviyyəli məlumat təklif edir, oxucuya yanlış anlama hissi verir. Bu, insanların çoxunun tərifin düzgün olduğunu düşünməsinin və bu tərifi mövzu ilə bağlı biliklərinin təməli kimi seçməsinin səbəblərindən biri ola bilər. 

Brendinq zamanı nələr edilməlidir?

1. Davamlı proses

Brendləşmə əbədi bir prosesdir, çünki o, heç vaxt dayanmır. İnsanlar, bazarlar və müəssisələr daim dəyişir və marka ayaqlaşmaq üçün inkişaf etməlidir.

2. Müəyyən etmək, yaratmaq, idarə etmək

Brendləşmənin strukturlaşdırılmış bir prosesi var, burada ilk növbədə maraqlı tərəflər üçün kim/nə olmaq istədiyinizi müəyyən etməli, özünüzü buna uyğun yerləşdirmək üçün brend strategiyanızı yaratmalı və sonra mövqeləşdirmənizə təsir edən hər şeyi daim idarə etməlisiniz.

3. Aktivlər və hərəkətlər

Mövqeləşdirməniz yavaş-yavaş bu qavrayışı inkişaf etdirərək maraqlı tərəflərinizin şüuruna proyeksiya edən aktivlərə (məsələn, vizual şəxsiyyət, məzmun, məhsullar, reklamlar) və fəaliyyətlərə (məsələn, xidmətlər, müştəri dəstəyi, insan münasibətləri, təcrübələr) çevrilməlidir.

4. Brendin qavranılması

Bu proses reputasiya kimi də tanınır. Bu, fərdin (müştəri və ya olmayan) brendinizlə bağlı ağlında olan birlikdir. Bu qavrayış brendinq prosesinin nəticəsidir (və ya onun olmamasının). 

5. Maraqlı tərəflər

Müştərilər öz zehnində brendiniz haqqında təsəvvür yaradan yeganə şəxslər deyil. Maraqlı tərəflərə mümkün müştərilər, mövcud müştərilər, işçilər, səhmdarlar və biznes tərəfdaşları daxildir. Hər biri öz qavrayışını qurur və buna uyğun olaraq marka ilə qarşılıqlı əlaqə qurur.

Brendləşmə niyə vacibdir?

Brendinq şirkətinizə verdiyi ümumi təsirə görə bir iş üçün tamamilə vacibdir. Brendinq insanların brendinizi necə qavradığını dəyişə bilər, yeni qazanc gətirə bilər və brendin dəyərini artıra bilər – lakin səhv və ya ümumiyyətlə edilmədikdə əksini də etməsi mümkündür.

“Brend strategiyasının yaxşı tərifi şirkətin xidmət etdiyi insanların və ətrafındakı icmaların həyatında oynamaq istədiyi müsbət rol üçün nəzərdə tutulan niyyətdir.” – Neil Parker

Brendinqin bir məhsul üçün nə qədər önəmli olduğunun fərqinə vardınızsa, bizə müraciət edərək peşəkar brendinq üçün ilk addımı ata bilərsiniz.