Creative Agency One Page - REEL.AZ
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 [email protected]
What We Can Do For You

Services we can
help you with

In vel varius turpis, non dictum sem. Aenean in efficitur ipsum, in
egestas ipsum. Mauris in mi ac tellus.

Search Engine Marketing

Doğru vaxtda, doğru yerdə! Axtarış sistemləri üzərindən düzgün hədəf kütləsi və strategiya ilə reklam yerləşdirmək vacibdir.

Search Engine Optimization

Hər kəs birinci sizi tapsın! SEO vasitəsilə veb-saytınızı inkişaf etdirərək axtarışlarda ilk sıralarda çıxa bilərsiniz.

Naming

Gəlin adını biz qoyaq! Brendinizin adı onun imicinin ən vacib detallarından biridir. Odur ki, unikal və doğru ad seçimi mütləqdir.

Our Project

Some of our
finest work.

Featured Case Study

Design startup movement

In vel varius turpis, non dictum sem. Aenean in efficitur ipsum, in egestas ipsum. Mauris in mi ac tellus.

15 +
Years of operation
244 +
Projects deliverd
69 +
Specialist
45 +
Years of operation
Testimonial

From getting started

Nulla facilisi. Nullam in magna id dolor blandit rutrum eget vulputate augue sed eu leo eget risus imperdiet.

Donec metus lorem, vulputate at sapien sit amet, auctor iaculis lorem. In vel hendrerit nisi. Vestibulum eget risus velit.

Martha Maldonado Executive Chairman

Donec metus lorem, vulputate at sapien sit amet, auctor iaculis lorem. In vel hendrerit nisi. Vestibulum eget risus velit.

Savannah Nguyen Executive Chairman

Donec metus lorem, vulputate at sapien sit amet, auctor iaculis lorem. In vel hendrerit nisi. Vestibulum eget risus velit.

Floyd Miles Executive Chairman
Top Clients

We’ve built solutions
for...

Design anything from simple icons to fully featured
websites and applications.

What's Going On

Latest stories

News From Abstrak And Around The World Of Web Design And Complete Solution of Online Digital Marketing

SEO Strategiyalarında, Üstünlüklərində və Risklərində İstifadəsi

Rəqəmsal marketinq dünyasında, veb saytların axtarış motorlarına və istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim etdiyi bir üsul olan “Cloaking” bəzən mübahisəli mövzudur.

Learn more

Rəqəmsal marketinq dünyasında, veb saytların axtarış motorlarına və istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim etdiyi bir üsul olan “Cloaking” bəzən mübahisəli mövzudur. Bu yazıda “Cloaking” in nə olduğunu, necə istifadə edildiyini və potensial üstünlükləri və riskləri əhatə edəcəyik.

Cloaking nədir?  

“Cloaking”, real istifadəçilərə fərqli məzmun təqdim edərkən axtarış motorlarına fərqli məzmun təqdim edən bir veb saytının prosesidir. Onun əsas məqsədi axtarış motorlarının daha yüksək yer tutduğu məzmuna xidmət etməklə orqanik trafik və görünürlük əldə etməkdir. Bununla belə, bu üsul bəzən aldadıcı və ya fırıldaqçılıq məqsədləri üçün istifadə edilə bilər.

Yaxşı niyyətli Cloaking strategiyaları:

“Cloaking”etik cəhətdən istifadə etmək üçün bəzi strategiyalar bunlardır:

a. Dilin yönləndirilməsi: Ziyarətçinin brauzer parametrlərinə əsasən, məzmun istifadəçinin üstünlük verdiyi dildə təqdim oluna bilər. Bu, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırır və istifadəçilərə daha fərdiləşdirilmiş təcrübə təqdim edir.

b. Cihaz yönləndirilməsi: Mobil cihazlardan və ya masaüstü kompüterlərdən istifadəçilərə müxtəlif məzmun təqdim edilə bilər. Bu, mobil istifadəçilər üçün daha yaxşı optimallaşdırılmış təcrübə təmin edir.

c. Coğrafi yönləndirilmə: Məzmun istifadəçinin yerləşdiyi yerə əsasən təqdim edilə bilər. Məsələn, istifadəçinin regionuna və ya yerli məzmununa xas təkliflər göstərilə bilər.

“Cloaking” in üstünlükləri:

Düzgün istifadə edildikdə cloaking bəzi üstünlüklər verə bilər:

a. Daha yaxşı Axtarış Motoru Reytinqləri: Axtarış motorlarının istifadəçilərə yüksək keyfiyyətli məzmun təqdim etməyi hədəflədiyini nəzərə alsaq, gizlətmədən istifadə edərək axtarış motorlarına optimallaşdırılmış məzmun təqdim etmək reytinqinizi yüksəldə bilər.

b. Fərdi İstifadəçi Təcrübəsi: Gizləmə strategiyalarından istifadə edərək, istifadəçilərə fərdiləşdirilmiş məzmun çatdıra bilərsiniz. Bu, istifadəçilərə saytınızda daha çox vaxt keçirməyə və dönüşüm nisbətlərini artırmağa imkan verə bilər.

c. Seqmentləşdirmə və Daha Yaxşı Hədəfləmə: Gizləmə, ziyarətçilərin maraqlarına və ya davranışlarına əsaslanan müxtəlif məzmun təklif edərək hədəfləmə və seqmentləşdirməni yaxşılaşdıra bilər.

Gizlənmə riskləri:

Gizlətmə də bəzi riskləri və mənfi cəhətləri ehtiva edir:

a. Axtarış Motoru Cəzaları: Yanıldıcı və ya spam kimi “Cloaking” in istifadəsi, axtarış motorları tərəfindən fərq edilərsə, cəzalarla nəticələnə və reytinqinizi aşağı sala bilər.

b. İstifadəçi Etibarının və Reputasiyasının İtirilməsi: İstifadəçilərə fərqli məzmun təklif etmək etibarınızı və reputasiyanızı zədələmək riski daşıyır. İstifadəçilər aldadıcı təcrübə ilə qarşılaşdıqda saytınıza olan etibarlarını itirə bilərlər.

c. Texniki Mürəkkəblik: Cloaking tətbiqi texniki bilik və bacarıq tələb edir. Yanlış konfiqurasiya və ya tətbiq saytınızın performansına mənfi təsir göstərə bilər.

Nəticə:

Cloaking düzgün istifadə edildikdə bəzi üstünlüklər verə bilər, lakin eyni zamanda əhəmiyyətli risklər də yarada bilər. Cloaking strategiyalarından istifadə edərkən istifadəçi təcrübəsini və axtarış motoru qaydalarına uyğunluğu prioritetləşdirmək vacibdir. Ən yaxşı təcrübələrə riayət etmək və etik sərhədləri keçməmək sizə uğurlu “Cloaking“ strategiyası yaratmağa imkan verəcək.

Real-time marketinq nədir?

Əksər brendlər gündəmi yaxından izləyərək və ya bəzən özləri gündəm yaradaraq yaddaşlarda qalmağı bacarırlar. Necə? “Real time” marketinq strategiyasından  istifadə

Learn more

Əksər brendlər gündəmi yaxından izləyərək və ya bəzən özləri gündəm yaradaraq yaddaşlarda qalmağı bacarırlar.

Necə?

“Real time” marketinq strategiyasından  istifadə edərək. Bir çox brendlər bu üsulla hədəf auditoriyasına “mən varam”  mesajını ötürürlər.

“Real time” marketinq nədir?

“Real time” marketinqi  brendin gündəmdə olan və hər kəs tərəfindən müzakirə olunan hadisələrin və vəziyyətlərin onun korporativ üslubuna uyğun olaraq yenidən şərh edilməsidir.

“Real time” marketinqin vacib nüansları:

Cəldlik (Sürət)

Zamanlama  “real time” marketinqin ən vacib elementidir. Trendlər, gündəmlər, tabloid hadisələr çox vaxt gözlənilməz və ani olur. Buna görə də markaların hadisələri qabaqlaması mümkünsüzdür. Qısacası brendlər  hadisələrə cəld reaksiya verməlidirlər. Bu səbəbdən  brendin marketinq menecerləri və ya agentliklər daim ani yaranacaq fürsətlər üçün hazırlıqlı olmalı və cəld reaksiya verməlidilər.

Məlumatlılıq

Baş verən hadisəyə düzgün yanaşma və ötürdüyün məlumatın dəqiqliyinə əmin olmaq vacibdir. Səhv yanaşma brendin imicinə zərər yetirə bilər.

Yaradıcılıq

İstehlakçılar  hazırda brendlərin xidmətlər və ya məhsullar qədər yaradıcı olmasını gözləyirlər.  Sənaye mütəxəssisləri bu vəziyyətdən xəbərdardır və buna görə də yaradıcı olmaq üçün hər fürsətdən istifadə edirlər. Müştərilərlə qurulan standart kommunikasiya rəqabətdə uduzmağa səbəb ola bilər. “Real time” marketinqin diqqət mərkəzi yaradıcılıqdır. Gündəmi əhatə edən mesaj əlaqəli və qısa zamanda marağa səbəb olmalı, bəzən isə istehlakçı/izləyicidə təbəssüm yaratmalıdır.

“Real time” marketinq istiqamətində getmək vacibdir, çünki onlar brendə məlumatlılıq, etibarlılıq və sadiqlik kimi dəyərlər qatırlar. Belə ki, brendlər gündəmi izləyərək daha geniş auditoriyaya çıxış əldə edə bilirlər. Bu səbəbdən “real time” marketinq əhəmiyyətli strategiyalardan biridir. 

“Real time” marketinqi ilə ehtiyyatlı olmağa dəyər. Buraxılmış bir səhv hədəf auditoriyanızı sizə qarşı çevirəcəkdir. Həmçinin marketinq strategiyasından istifadə edərkən tənqidə də hazır olmalısınız, çünki bu strategiya  hər zaman uğura aparmır.

Qlobal reklamda “real time” marketinqin istifadəsinin ən parlaq nümunəsi kimi “Snikers” reklamını göstərmək olar. 2014-cü ildə  “FIFA” Dünya Kuboku oyunu zamanı  jurnalistlərin və azarkeşlərin diqqətini uruqvaylı futbolçu Luis Suaresin italiyalı müdafiəçini dişləməsi çəkdi. Bir saat ərzində “Twitter” istifadəçiləri bu hadisə haqqında  300.000 tvit paylaşdılar . Bir neçə brend bu anı dəyərləndirməyə çalışsa da, “Snickers” ən yaxşısını etdi: “Salam Luis Suarez. Növbəti dəfə ac olan zaman, sadəcə “Snikers” ye.”

Need a designer?

Let’s work together

Address

Warnwe Park Streetperrine, FL 33157 New York City

Get a free quote now