"Growth Hacking" nədir? Necə işləyir? - REEL.AZ
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 [email protected]

“Growth Hacking” nədir?

“Growth Hacking” yalnız böyüməyə yönəlmiş strategiyalar üçün ümumi termindir. Bu metod adətən kiçik büdcələrlə qısa müddətdə kütləvi böyüməyə ehtiyacı olan startaplarla bağlı istifadə olunur. “Growth Hacking” strategiyalarının məqsədi ən az xərclə ən çox istifadəçi və ya müştəri əldə etməkdir. Eyni adlı termini 2010-cu ildə “Growth Hackers”ın təsisçisi və baş direktoru “Sean Ellis” tərəfindən istifadə edilmişdir. 

“Growth Hacking” necə işləyir ?

Bu metodun işləmə mexanizmi yəqin ki, çoxumuz üçün maraqlıdır. Metodun tətbiqi zamanı müxtəlif strategiyalar və üsullar olsa da, ümumi məqsəd hər zaman eyni olur: Şirkət böyüməsi. Əsas olan hər bir şirkət üçün niyə böyüdüyünüzü anlamaq və bunu məqsədyönlü şəkildə həyata keçirməyin yollarını axtarmaqdan ibarətdir.

Bir çox startap inkişaf üçün bir resept kimi “Dave McClure”nin “pirate funnel”indən istifadə edir. Buraya əldə etmə, aktivləşdirmə, saxlama, yönləndirmə və gəlir hissələri aiddir. 

Əsas məqsəd həmişə trafik və ziyarətçiləri əldə etmək, ziyarətçiləri istifadəçilərə çevirmək və həmin istifadəçiləri xoşbəxt müştərilər kimi saxlamaqdır.

“Growth Hacking”ə necə başlamaq olar? 

İlk olaraq məhsulunuzu yaradın və insanların onu istədiklərinə və bunun üçün pul ödəməyə hazır olduqlarına inandırmağa çalışın. Bu, əsas alıcı şəxsiyyətlərinizi başa düşməyinizə və yeni strategiyalar üçün məlumat toplamağınıza kömək edəcək.

Məhsulunuzu müntəzəm olaraq yeniləyin və müştəri rəylərini almağa davam edin ki, həmişə düzgün yolda olduğunuzu biləsiniz. Eyni zamanda, davamlı artımı dəstəkləmək üçün məhsulunuzu bazara çıxarın və nəticələrin uğurunu izləyin. A/B testi və digər optimallaşdırma üsulları böyümənin effektivliyi üçün çox vacibdir.

“Growth Hacking” strategiyaları əksəriyyəti üç əsas sahəyə bölünür:

-Məzmun marketinqi

-Məhsul marketinqi

-Reklam

İstifadə olunan taktikalardan asılı olaraq məzmun marketinqi məhsulunuzun danışılması üçün uğurlu bir yol ola bilər. Tipik məzmun marketinqi fəaliyyətlərinə aşağıdakılar daxildir:

-Bloqa başlamaq və dəyərli, paylaşıla bilən məzmun yaratma

-Qonaq bloqu

-Sosial media məzmununun yaradılması

-Elektron kitabların və sənədlərin yazılması

-Podcasting

-Vebinarların keçirilməsi

-Müsabiqələr və hədiyyələr

-Məhsulunuzu nəzərdən keçirmək üçün blogerləri cəlb etmə

-Müvafiq forumlara, qruplara qoşulma

-Influencer marketinqi

-İstifadəçilərlə daha güclü əlaqə yaratmaq üçün imeyl marketinqindən istifadə etmə

-SEO ilə məzmunun görünməsini yaxşılaşdırma

-“Product Hunt” kimi müvafiq bazarlarda və saytlarda siyahıya düşmə

Məhsul marketinqinə məhsulunuzu daha cəlbedici etmək və istifadəçi bazasını yaratmaq üsulları daxildir. Buraya aiddir:

-Yalnız dəvət üçün qeydiyyat sistemindən istifadə edərək “əldən düşmə” qorxusundan (FOMO) yararlanma

-İstifadəçinin işə qəbul prosesini daha dadlı etmək üçün oyunlaşdırma və mükafatlar təklif etmə

-Həm istinad edənə, həm də yeni istifadəçiyə fayda verən referallar üçün stimullar 

-Məzmun marketinqinin böyüməsi taktikalarından da istifadə edəcək ortaq marketinq

Böyümə hakerləri öz bizneslərini tanıtmaq üçün sosial reklamdan və klik başına ödəmə (PPC) reklamından da istifadə edə bilərlər.

Uğurlu “Growth Hacking” nümunəsi

Uğurlu “Growth Hacking” nümunələrindən biri “Dropbox” şirkəti ilə bağlıdır. Belə ki, mövcud istifadəçilərə yeni istifadəçilər dəvət etdikləri üçün əlavə yaddaşla mükafatlandırır. Beləliklə, şirkətin istifadəçi sayı və tanınırlıq dərəcəsi kəskin şəkildə artır. Digər uğurlu nümunə isə Airbnb şirkətidir. Şirkət ucuz yaşayış yeri axtaran insanları tapmaq və bazara çıxarmaq üçün Craigslist-dən istifadə etməyə başlayır. Bu kiçik dəyişiklik şirkətin həm müştəri bazasını, həm də xidmət keyfiyyətini artırır.

“Growth Hacker” necə olmaq olar?

Böyümə hakerləri adətən yaradıcı və kəşfiyyatçı olurlar, böyümə imkanlarını axtarır və yeni fərziyyələr təklif edirlər. Onlar həmçinin çevik və analitikdirlər, məlumat vasitəsilə öz effektivliyini sınaqdan keçirir və sübut edirlər.

Texniki və konseptual marketinq biliklərinə əlavə olaraq, böyümə hakeri aşağıdakıları yaxşı başa düşməlidir:

-proseslər

-eksperiment metodologiyası

-texnologiya və inkişaf

-məlumatların təhlili

-istehlakçı davranışı.

İnsanların satınalma səyahəti boyunca necə düşündüklərini, necə reaksiya verdiklərini və onları nəyin motivasiya etdiyini bilmək böyümə hakeri üçün vacibdir. Bunu başa düşdükdən sonra, mütəxəssislər mümkün artım tetikleyicilerini tapmaq üçün marketinq biliklərindən istifadə edir və fərziyyələrini sübut etmək üçün metodik olaraq təcrübələr aparırlar. Əgər sübut olunarsa, onlar təkrarlana bilən və genişləndirilə bilən hala gəlir və şirkətə bu işə daha az vaxt və pul sərf etməyə imkan verir.