Guerrilla Marketing nədir?
Guerilla marketinqi şirkətin məhsul və ya xidmətini tanıtmaq üçün sürpriz və/yaxud qeyri-ənənəvi üsulların istifadə edildiyi marketinq taktikasıdır. Digər adı Partizan marketinqi olan bu qolun ənənəvi marketinqdən ona görə fərqlidir ki, o, çox vaxt şəxsi qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanır, daha kiçik büdcəyə malikdir və geniş media kampaniyaları vasitəsilə deyil, sözün müəyyən bir yerdə yayılmasına fokuslanan kiçik təşviqatçı qruplarına diqqət yetirir.
Partizan marketinqindən istifadə edən şirkətlər viral marketinq və ya ağızdan-ağıza yayılma üsuluna güvənir və beləliklə, pulsuz olaraq daha geniş auditoriyaya çatır. İstehlakçının emosiyaları ilə əlaqə partizan marketinqinin açarıdır. Bu taktikanın istifadəsi bütün növ mal və xidmətlər üçün nəzərdə tutulmayıb və o, çox vaxt daha “qeyri-adi” məhsullar üçün və müsbət cavab vermə ehtimalı daha yüksək olan gənc istehlakçıları hədəf almaq üçün istifadə olunur. Guerilla marketinqi küçələr, konsertlər, ictimai parklar, idman tədbirləri, festivallar, çimərliklər və ticarət mərkəzləri kimi mümkün qədər böyük auditoriya təklif edən ictimai yerlərdə həyata keçirilir. Partizan marketinqinin əsas elementlərindən biri potensial hüquqi problemlərin qarşısını almaq üçün kampaniya aparmaq üçün düzgün vaxt və yer seçməkdir. Guerilla marketinqi qapalı, açıq məkan və ya təcrübi ola bilər, bu da ictimaiyyəti bir marka ilə qarşılıqlı əlaqəyə cəlb etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Guerilla marketinqin tarixi
Partizan marketinqi ənənəvi çap, radio və televiziya marketinqindən elektron mediaya keçidin məhsuludur. Bu, Jay Conrad Levinson tərəfindən 1984-cü ildə “Gerrilla Marketing” kitabında istifadə edilmişdir. Onun məqsədi məhsul və ya brend haqqında səs-küy yaratmaqdır ki, o, istehlakçının məhsul və ya xidməti satın alma ehtimalını artırsın və ya bu barədə başqa potensial alıcılarla danışsın. Partizan marketinqi kiçik bizneslər üçün çox sərfəli ola bilər, xüsusən də onlar viral marketinq fenomeni yaratmağı bacarsalar.
Guerilla marketinqin növləri
Partizan marketinqinin bir neçə növü var:
-Viral və ya səs-küylü marketinq
-Gizlilik
-“Ətraf mühit”
-“Pusu”
-Proyeksiya reklamı
-Astroturfinq
-“Ot kökləri”
-“Vəhşi paylaşım”
-Küçə
-“Pop-up” pərakəndə satış
Guerilla marketinqdə edilən səhvlər
Partizan marketinqinə xas olan risklər və onun səyahət etdiyi bəzən kəşf edilməmiş ərazi ilə yanlış getmiş kampaniyaların bir sıra nümunələri var. 2007-ci ildə cizgi-film şəbəkəsi Bostonun hər yerində şou personajına bənzəyən LED işarələri yerləşdirərək şounu təbliğ etdi. İşarələr bomba qorxusu yaratdı və Turner Broadcasting-ə (şəbəkənin yaradıcısına) 2 milyon dollar cərimə edildi.
2005-ci ildə Ginnesin Rekordlar Kitabına düşmək cəhdində Snapple Nyu-York şəhər parkında 25 futluq dondurma tikərək yeni dondurulmuş yeməklərini tanıtdı. O, gözlənildiyindən daha tez əridi, parkı yapışqan çubuqla örtdü. Nəticədə parkda xaos yarandı, yanğınsöndürmə əməkdaşları parka gələrək problemi həll etməyə çalışdı.
Nyu York küçələrindən birində nəhəng alt paltarı!
Bu qəribə səslənir, elə deyilmi?
Ancaq ən yaxşı partizan marketinq ideyalarından bəziləri məhz belə qəribə və gülməlidir – lakin uğurludur, çünki insanlar çox vaxt çox ciddi bir dünyada belə qəribəlikləri qəbul etməkdən xoşbəxtdirlər.
Alt paltarı brendi olan GoldToe, yeni məhsul çeşidini tanıtmaq üçün innovativ və qeyri-ənənəvi üsullar axtararkən, geyimlərini Nyu-York şəhərinin ətrafındakı tanınmış heykəllərə qoymaq qərarına gəldi. Onların arasında Uoll-strit yaxınlığındakı şəhərin maliyyə rayonunda məşhur Charging Bull bürünc heykəli də var idi.
GoldToe şirkəti bu riski gözə aldı, bu strategiyanı həyata keçirdi. Və nəticədə bir çox yerli və xarici media saytlarında şirkətdən və atdığı addımdan danışıldı.
Tanıtım konsepsiyası olaraq böyük bir öküzün üzərinə alt paltarı qoymaq? Niyə də olmasın, axı bu partizan marketinqidir!