fbpx
Contact information

Luxen Plaza 14-cü mərtəbə

We are available 24/ 7. Call Now. +994 502183720 +994 502183720 shafi[email protected]

SEO “axtarış motorunun optimallaşdırılması” deməkdir. Sadə dillə desək, bu, insanlar Google, Bing və digər axtarış sistemlərində biznesinizlə bağlı məhsul və ya xidmətləri axtaran zaman onun görünürlüyünü artırmaq üçün saytınızın təkmilləşdirilməsi prosesi deməkdir. Səhifələriniz axtarış nəticələrində nə qədər yaxşı görünərsə, diqqəti cəlb etmək və potensial və mövcud müştəriləri biznesinizə cəlb etmək ehtimalınız bir o qədər yüksəkdir.

SEO necə işləyir?

Google və Bing kimi axtarış sistemləri internetdə səhifələri gözdən keçirmək, saytdan sayta keçmək, həmin səhifələr haqqında məlumat toplamaq və onları indeksə salmaq üçün botlardan istifadə edir. İndeksi nəhəng bir kitabxana kimi düşünün, orada kitabxanaçı həmin anda axtardığınızı tapmağınıza kömək etmək üçün kitabı (və ya veb səhifəni) götürə bilər.

Sonra alqoritmlər yüzlərlə sıralama faktorunu və ya siqnalını nəzərə alaraq indeksdəki səhifələri təhlil edərək, verilmiş sorğu üçün axtarış nəticələrində görünməli olan sifariş səhifələrini müəyyən edir. Bizim kitabxana və kitabxanaçı bənzətməmiz də təsadüfi deyil. Kitabxana bənzətməmizdə kitabxanaçı kitabxanadakı hər bir kitabı oxumuşdur və hansının suallarınıza cavab verəcəyini dəqiq deyə bilər.

Axtarış botlarının veb saytın və ya veb səhifənin axtarış edənə axtardıqlarını nə qədər yaxşı verə biləcəyini necə təxmin edir.

Ödənişli axtarış reklamlarından fərqli olaraq, daha yüksək üzvi axtarış reytinqləri əldə etmək üçün axtarış motorlarına pul ödəyə bilməzsiniz, yəni SEO mütəxəssisləri işə başlamalıdır.

Axtarış alqoritmləri müvafiq, nüfuzlu səhifələri üzə çıxarmaq və istifadəçilərə səmərəli axtarış təcrübəsi təqdim etmək üçün hazırlanmışdır. Saytınızı və məzmununuzu bu amilləri nəzərə alaraq optimallaşdırmaq səhifələrinizin axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmasına kömək edə bilər.

Yaxşı SEO üçün nələr etməlisiniz?


SEO trendləri daimi olaraq dəyişsə də, axtarış sistemində rəqiblərinizdən bir addım önə keçmək üçün bəzi addımları mütləq şəkildə yerinə yetirməlisiniz.
Bəs bu addımlar hansılardır?
Həmin SEO dostu addımları sırasız formada sizə təqdim edirik.


1) Yüksək keyfiyyətli məzmun
Məzmunuz keyfiyyətli və yararlı olmalıdır ki, insanlar həmin məzmunu axtarsın, görsün, bəyənsin və oxusun.


2) İlk öncə mobil versiya
Vev saytınızın mobil versiyası, ən az veb versiya qədər önəmlidir. Saytınızın mobil görünüşünü, optimallığını daim sınaqdan keçirərək istifadəçilər üçün rahat olub olmadığını mütləq şəkildə yoxlamalısınız.


3) Sayt təcrübəsi
Veb-saytınızın istifadəçilərin rahatlığı üçün uyğunluğunu daim araşdıraraq yeniləmək və inkişaf etdirmək lazımdır. İnsanlar rahat olmayan səhifələrdə çox vaxt keçirmirlər.


4) Saytın sürəti
Sürət, sürət, sürət
İnsanlar gözləməyi sevmirlər. Onlar səbrsizdirlər. Donmalar, gecikmələr, yüklənmələr. Onları sizin səhifədən uzaqlaşdıran amillərdəndir.


5) Daxili linklər
Daxili linklər istifadəçilərin və botların saytınız daxilində daha rahat axtarış etmələrinə kömək edəcək.


6) Xarici linklər
Xarici linklərin çoxluğu sizin veb-saytınızın keyfiyyətindən xəbər verən amillərdir. Keyfiyyətli veb-sayt isə hər kəs üçün yararlıdır. Bu səbəbdən, botlar məhz bu tip saytları axtarış zamanı daha yuxarı sıralarda göstərir.

SEO marketinq üçün niyə vacibdir?


SEO rəqəmsal marketinqin əsas hissəsidir, çünki insanlar hər il trilyonlarla axtarış aparır, çox vaxt məhsul və xidmətlər haqqında məlumat tapmaq üçün kommersiya məqsədi daşıyır. Axtarış çox vaxt brendlər üçün rəqəmsal trafikin əsas mənbəyidir və digər marketinq kanallarını tamamlayır. Axtarış nəticələrində rəqiblərinizdən daha yüksək görünmə və daha yüksək sıralama qazanc xəttinizə əhəmiyyətli təsir göstərə bilər.

Bununla belə, axtarış nəticələri son bir neçə il ərzində istifadəçilərə daha çox birbaşa cavablar və məlumat vermək üçün təkmilləşir ki, bu da istifadəçiləri digər veb saytlara yönləndirmək əvəzinə onları nəticələr səhifəsində saxlamağa imkan verir.

Həmçinin qeyd edin, axtarış nəticələrində zəngin nəticələr və “Bilik Panelləri” kimi xüsusiyyətlər görünməni artıra və istifadəçilərə birbaşa nəticələrdə şirkətiniz haqqında daha çox məlumat verə bilər.

Xülasə, SEO vahid marketinq ekosisteminin əsasını təşkil edir. Veb saytınızın istifadəçilərinin nə istədiyini başa düşdükdə, bu biliyi kampaniyalarınızda, veb saytınızda, sosial media xüsusiyyətlərinizdə və s. tətbiq edə bilərsiniz.