Marketinqdə “4 P” nədir?
Marketinqdə 4 P nədir? Marketinqin dörd P-si mal və ya xidmətin marketinqində iştirak edən əsas amillərdir. Bunlar məhsul, qiymət, yer və tanıtımdır. Çox vaxt marketinq miksi adlandırılan dörd P ümumi biznes mühitində daxili və xarici amillərlə məhdudlaşdırılır və onlar bir-biri ilə əhəmiyyətli dərəcədə qarşılıqlı əlaqədə olurlar. 4 P-ni başa düşməkNeil Borden 1950-ci illərdə “marketing mix” […]
Guerilla marketinq nədir?
Guerrilla Marketing nədir? Guerilla marketinqi şirkətin məhsul və ya xidmətini tanıtmaq üçün sürpriz və/yaxud qeyri-ənənəvi üsulların istifadə edildiyi marketinq taktikasıdır. Digər adı Partizan marketinqi olan bu qolun ənənəvi marketinqdən ona görə fərqlidir ki, o, çox vaxt şəxsi qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanır, daha kiçik büdcəyə malikdir və geniş media kampaniyaları vasitəsilə deyil, sözün müəyyən bir yerdə yayılmasına […]
SEO – Search Engine Optimization Nədir?
SEO “axtarış motorunun optimallaşdırılması” deməkdir. Sadə dillə desək, bu, insanlar Google, Bing və digər axtarış sistemlərində biznesinizlə bağlı məhsul və ya xidmətləri axtaran zaman onun görünürlüyünü artırmaq üçün saytınızın təkmilləşdirilməsi prosesi deməkdir. Səhifələriniz axtarış nəticələrində nə qədər yaxşı görünərsə, diqqəti cəlb etmək və potensial və mövcud müştəriləri biznesinizə cəlb etmək ehtimalınız bir o qədər yüksəkdir. […]
Brendinq nədir və biznes üçün niyə vacibdir?
“Cambridge Dictionary” brendinqi “şirkətə məhsul və xidmətlərini reklam etmək üçün müəyyən dizayn və ya simvol vermək aktı” kimi tərif edir. Bir çoxları üçün brendinq sadəcə vizual şəxsiyyətlə bağlıdır – ad, loqo, dizayn, qablaşdırma və s. Bundan əlavə, brendinq anlayışı və onun başa düşülməsi illər ərzində hədsiz dərəcədə inkişaf edib. “Brendlər mahiyyətcə insanların şüurunda mövcud olan […]
“Growth Hacking” nədir? Necə işləyir?
“Growth Hacking” nədir? “Growth Hacking” yalnız böyüməyə yönəlmiş strategiyalar üçün ümumi termindir. Bu metod adətən kiçik büdcələrlə qısa müddətdə kütləvi böyüməyə ehtiyacı olan startaplarla bağlı istifadə olunur. “Growth Hacking” strategiyalarının məqsədi ən az xərclə ən çox istifadəçi və ya müştəri əldə etməkdir. Eyni adlı termini 2010-cu ildə “Growth Hackers”ın təsisçisi və baş direktoru “Sean Ellis” […]